tag:blogger.com,1999:blog-4094026306734984966.post1458668105613845175..comments2020-05-28T12:17:49.974-07:00Comments on VIA MORAVA: AERODROM MORAVAUnknownnoreply@blogger.comBlogger57125tag:blogger.com,1999:blog-4094026306734984966.post-91433365737070447512013-07-02T05:05:34.158-07:002013-07-02T05:05:34.158-07:00Sve je to tacno, ali treba prvo da se ovde ozbiljn...Sve je to tacno, ali treba prvo da se ovde ozbiljno prihvati da je turizam veoma vazna nacionalna grana privrede, zatim da se prihvati da je CENTAR izuzetna turisticka destinacija, ali i veliki nas i za nase prilike potencijal za brzi sveopsti razvoj, i da se onda silovito krene.<br />A kako cemo, ako ministarstvo saobracaja, uz sve ove potencijale i vrednosti koje su ovde, a i one koje nisu izmesene, u svojim master planovima aerodrom Morava svrsta u lokalnu - regionalnu kategoriju ciji razvoj zavisi od lokalne samouprave!<br />VIA MORAVAhttps://www.blogger.com/profile/06564612635843045182noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4094026306734984966.post-74077227011444309922013-07-02T04:54:51.712-07:002013-07-02T04:54:51.712-07:00Sta ce sve biti kada se uspostavi profesionalna po...Sta ce sve biti kada se uspostavi profesionalna povezanost i organizaciono jedinstvo svih destinacija, kada se zajednicki izadje na ino - trziste i promotivno nastupi, kada se ojaca kadrovska struktura profesionalcima koji govore nekoliko jezika i koji imaju medjunarodne reference, kada se aktivnije iskoriste savremeni vidovi informacionih komunikacija i poslovanja sa svetom, kada se iole ozbiljno uspostavi saradnja sa globalnim tur – operatorima, kada aerodrom pocne da radi i uspostave se direktne linije sa evropskim mega centrima, itd. Pa turisticki promet, pa prirodno i broj nocenja, ce se bar deset puta uvecati i to u veoma kratkom vremenu, a CENTAR ce tada svoje rangiranje na top listi turistickih i privrednih destinacija odmeravati prema svetskim centrima.VIA MORAVAhttps://www.blogger.com/profile/06564612635843045182noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4094026306734984966.post-38220216224502719292013-07-02T04:29:19.175-07:002013-07-02T04:29:19.175-07:00A svi ti podaci su ostvareni i ostvaruju se bez bi...A svi ti podaci su ostvareni i ostvaruju se bez bilo kakve jace ili pre nikakve organizacione povezanosti i saradnje, ne samo na nivou CENTRA, vec ni na nivou opstine ili turistickog mesta. I sa skromnim turistickim kadrovima, koji gotovo da ne govore ni strani jezik, i sa skoro nikakvom propagandom, ili tek nesto malo u poslednje vreme, i bez velikih medija i njihove promocije na svojoj strani, i bez znacajnije podrske vaznih institucija, i bez znacajnijeg i raznovrsnijeg sistema transporta, i bez partijskog i politickog turizma, i bez znacajnijeg poslovnog ili sajamskog turizma, i bez bilo kojih privilegija turisticke destinacije svojstvene samom glavnom gradu po prirodi svoja statusa, i bez znacajnijih finansija, i bez mnogo cega jos! A opet sa najvecim turistickim prometom i najvecim brojem nocenja u turizmu Srbije.VIA MORAVAhttps://www.blogger.com/profile/00877965253071061410noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4094026306734984966.post-36707010298419141922013-06-22T08:04:23.374-07:002013-06-22T08:04:23.374-07:00Prema statistickim podacima u oblasti turizma iz 2...Prema statistickim podacima u oblasti turizma iz 2011. CENTAR Srbije /centralna i jugozapadna Srbija/ je imao registrovani turisticki promet od 548.789 gostiju, a region Beograd 619.124, i ostvareno je 2.309.200 nocenja u CENTRU, odnosno 1.337.199 u regionu Beograd.<br />To pokazuje da je CENTAR ubedljivo najaca turisticka destinacija u Srbiji, imajuci u vidu odnos broja gostiju i broj nocena. Taj odnos je daleko veci kada su u pitanju samo domaci gosti.<br />Procentualno to znaci da je CENTAR realizovao oko 26% turistickog prometa Srbije /bez KIM-a/, odnosno preko 41% nocenja Srbije /bez KiM/.<br />Aerodrom Morava ce pomoci da se i u ino-turizmu ostvare ovakvi i jos znacajniji rezultati, a sama statistika dovoljno govori investitorima gde trebaju da investiraju.<br />VIA MORAVAhttps://www.blogger.com/profile/06564612635843045182noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4094026306734984966.post-78692762550488465092013-06-20T01:17:01.786-07:002013-06-20T01:17:01.786-07:00I autobuska, a turistička linija, od Arandjelovca ...I autobuska, a turistička linija, od Arandjelovca preko Topole i Oplenca do Rudnika, Gornjeg Milanovca i aerodroma Morava, ili ona duža, tj. putem “Vila Šumadije”, od /Arandjelovca/ Oplenca do /Rače i/ Kragujevca, i dalje Gružanskim jezerom do “Morave”. /ili i dalje do Vrnjacke Banje, Krusevca, ili do Goca i Kopaonika/<br />Udaljenost od aerodroma Morava: Arandjelovac 81 km, Topola / Oplenac 75 km VIA MORAVAhttps://www.blogger.com/profile/00877965253071061410noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4094026306734984966.post-45766020037016758392013-06-18T00:23:20.548-07:002013-06-18T00:23:20.548-07:00I obican svet ceka svoju priliku da moze da uziva ...I obican svet ceka svoju priliku da moze da uziva u carima koje svet nudi. I ovde, iako su uslovi zivota relativno skromni a da za to nema nikakvih objektivnih razloga, postoji kriticna masa onih koji sebi mogu da priuste cesta putovanja radi uzivanja. I to raznih starosnih i profesionalnih profila. Pa zar sam podatak da negde oko 1/7 stanovnistva ove zemlje ide na letovanje van Srbije nije dovoljan podatak.Ali nije samo letovanje u pitanju. Ljudi zele da vide druge kulture, druge obicaje. Doduse postoji jedan drugi razlog koji moze da smeta, a to je nepostojanje vece tradicije putovanja, ali i to se leci, i na ovaj nacin. Otvorimo svet nasim ljudima!<br />U svakom slucaju bolje je mladom coveku koji ima dobar posao, ambicije i motivaciju omoguciti da sa ‘Morave’ obilazi svet nego da se zbog hendikepa koji moze da oseti, preseli u neku drugu domacu ili inostranu regiju, gde mu se ti uslovi pruzaju.<br />VIA MORAVAhttps://www.blogger.com/profile/00877965253071061410noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4094026306734984966.post-57512774773357055112013-06-17T05:44:07.825-07:002013-06-17T05:44:07.825-07:00Mozda bi se tako stvorili uslovi, a imajuci u vidu...Mozda bi se tako stvorili uslovi, a imajuci u vidu i izuzetne prirodne uslove, da i najpoznatija imena svetskog sporta, igraci ili treneri pozele da ovde, na Zlatiboru, Tari, Kopaoniku ili negde na jezeru otvore svoje kampove. Mozda i njima treba predloziti neke stimulativne mere, jer bi tako pospesili nasu ekonomiju preko ino fanova koji bi u kampove dolazili. A kampovi poznatih su veoma skupi, pa, osim pojedinih slucajeva, prosecan korisnik kampa ima dosta dobru finansijsku potporu.VIA MORAVAhttps://www.blogger.com/profile/06564612635843045182noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4094026306734984966.post-56419984379466759062013-06-17T00:32:35.452-07:002013-06-17T00:32:35.452-07:00i mozaika, ali i radionice ikone, posebno u Zici. ...i mozaika, ali i radionice ikone, posebno u Zici. Tu su i radionice crtanja, pevanja i td., ali moze jos puno raznih radionica da se otvori iz raznih oblasti, jer su idealni uslovi, bilo negde pored jezera, na planini, u nekom selu, manastiru i sl.VIA MORAVAhttps://www.blogger.com/profile/06564612635843045182noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4094026306734984966.post-75451494536189188972013-06-17T00:27:45.253-07:002013-06-17T00:27:45.253-07:00Jedan znacajan vid razvoja sportske privrede je ak...Jedan znacajan vid razvoja sportske privrede je aktivacija autodroma Beranovac u Kraljevu. To je nekada bio jedini autodrom u ex-Jugoslaviji, a ujedno i jedini koji je ispunjavao sve tehnicke uslove /uslovi terena, bezbednost, itd/ shodno normativima medjunarodnih auto-moto asocijacija. Tu se odigravalo dosta medjunarodnih trkackih manifestacija, auto i moto, a krajnja zelja je bila da budu i trke formule 1, ali nije postojalo uslova kako u organizacionom tako i u tehnickom smislu /uza staza i sl.//Madjari su dosta kasnije dobili trku formule 1./<br />Kao sto je steta da napravljena fabrika stoji neuposlena, i da investicija propada, tako je steta i za ovaj, inace odlican autodrom, pa bi trebalo naci investitora da ga reaktivira, i da stvori uslove za nedeljna medjunarodna takmicenja u raznim kategorijama, a aerodrom bi tu odigrao veliku ulogu kako u laksoj organizaciji takmicenja, tako i u prilivu fanova iz regiona i ovog dela Evrope. <br />VIA MORAVAhttps://www.blogger.com/profile/06564612635843045182noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4094026306734984966.post-37152629396414239812013-06-16T02:09:56.458-07:002013-06-16T02:09:56.458-07:00Univerzitet Kragujevac, kao pravi primer decentral...Univerzitet Kragujevac, kao pravi primer decentralizovanog i ravnomernog razvoja visokog obrazovanja na nivou ovlasti koja mu gravitira, sa svojim fakultetima u Kragujevcu, Jagodini, Krusevcu, Vrnjackoj Banji, Kraljevu, Cacku, Uzicu, Univerzitet u Novom Pazaru, novoosnovani Naucno Tehnoloski Park u Cacku, i druge obrazovne i naucne ustanove, sadasnje i buduce, odnosno njihovi strucni kadrovi, a u cilju razvoja i pracenja novih naucnih i obrazovnih dostignuca, imaju potrebu da cesto putuju na sajmove, seminare, u posete srodnim ustanovama u svetu radi razmene iskustva i zajednickih projekata. Takodje njihovi studenti imaju potrebe za studijskim putovanjima, razmenom sa kolegama sa drugih univerziteta sveta itd.<br />Djaci zavrsnih godina srednjih skola organizuju odlazak na eskurzije u inostranstvo, itd., ali opet i djaci drugih zemalja bi mozda organizovali eskurziju kod nas, kad bi im se uslovi stvorili.<br />Nauka i Obrazovanje, svi oni, naucnici, profesori, studenti, djaci, kao i njihove kolege iz drugih zemalja koji bi da im u posetu dodju, cekaju “Moravu”.<br />VIA MORAVAhttps://www.blogger.com/profile/00877965253071061410noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4094026306734984966.post-29059442615952835772013-06-15T03:33:55.402-07:002013-06-15T03:33:55.402-07:00I razvoj ovdasnjih kulturnih institucija povlaci m...I razvoj ovdasnjih kulturnih institucija povlaci medjunarodne aranzmane, posete umetnika i delegacija i sl.<br />To je i prilika za velike medjunarodne kulturne dogadjaje koji bi se ovde organizovali.<br />Tu je i veliki broj ansambala, pevackih ili folklornih grupa, koje vec putuju po svetu, ali i docekuju svoje inostrane kolege.<br />Takodje, vec postoje medjunarodne umetnicke radionice iz oblasti keramike, vitraza i sl. u Vrnjackoj Banji, na Zlatiboru, a u koje dolaze stranci, umetnici ili oni koji bi to da budu.<br />“Morava” bi svima olaksala dolazak i pospesila boravak.<br />VIA MORAVAhttps://www.blogger.com/profile/00877965253071061410noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4094026306734984966.post-35040392389345992842013-06-15T03:31:00.313-07:002013-06-15T03:31:00.313-07:00I nase lokalne samouprave bi imale velikih prednos...I nase lokalne samouprave bi imale velikih prednosti. Vec sada prilican broj ino-delegacija, administrativnih, politickih, poslovnih, kulturnih... dolazi u posete gradonacelnicima, predsednicima opstina, a iz toga se radjaju nova prijateljstva i novi vidovi saradnje.<br />Laksi transfer bi znacio veci intenzitet, vece mogucnosti, prijatniji dozivljaj, impresivniji utisci ...<br />VIA MORAVAhttps://www.blogger.com/profile/00877965253071061410noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4094026306734984966.post-1219090259253537202013-06-15T03:18:41.580-07:002013-06-15T03:18:41.580-07:00I lovacka privreda bi mogla da se pospesi. Naime v...I lovacka privreda bi mogla da se pospesi. Naime vec decenijama u nasa lovista dolaze Italijani, Grci, Kiprani, a sa “Moravom” to bi bilo i lakse i intenzivnije i masovnije.VIA MORAVAhttps://www.blogger.com/profile/00877965253071061410noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4094026306734984966.post-60454102442616342722013-06-15T03:15:40.244-07:002013-06-15T03:15:40.244-07:00“MORAVA” je interesantna i za razvoj sportske priv...“MORAVA” je interesantna i za razvoj sportske privrede. Naime, sa jacanjem ovdasnjih klubova dolazi do medjunarodnih takmicenja, zatim odlaska na pripreme u neke strane destinacije, itd.<br />Takodje, kako smo poznati i kao sportska nacija, taj brend trebamo da negujemo, jer je postao prepoznatljiv u svetu, a kad imamo dobar brend, onda je on mamac za sve ljubitelje sporta, koji onda hoce ovamo i da dodju.<br />Kada se stvore pretpostavke oko aerodroma, nasi treneri po svetu ce dovoditi svoje ekipe koje treniraju radi priprema mnogo cesce i intenzivnije nego sada. Tara, Zlatibor, Kopaonik ... <br />Mnogi inostrani klubovi ili reprezentacije bi opet sa svoje strane zeleli da i njihovi timovi ovde imaju pripreme.<br />Zatim, nasa cuvena svetska sportska imena bi ovde mogla da imaju kampove, a fanovi iz celog sveta bi dolazili na kurseve. Cavic vec ima plivacku akademiju u Kragujevcu, a njega zna cela svetska plivacka javnost. Mnogi bi svoju decu poslali u njegovu akademiju. Najbolji nasi i svetski vaterpolisti, poznati i priznati, su sada u Kragujevcu, i mogli bi ili kolektivno ili pojedinacno da udju u poslove sa kampom ili u Sumadiji ili u sirem okruzenju – svugde su idealne pretpostavke. Djokovic je hteo da otvara akademiju u Kragujevcu, a sada bi mogao na njegovom Kopaoniku. Divac je iz ovih krajeva i njega jos pamte. Tu su Tipsarevic, i drugi. <br />Kao sto nasa deca idu u svetske kampove, sportske ili recimo za ucenje jezika, tako bi i deca iz sveta dolazila u kampove nasih proslavljenih svetskih sportista. A to je i dobar biznis, i dosta radnih mesta, i jaka finansijska inekcija za ovdasnju ekonomiju. I veliki posao za aerodrom Morava.<br />VIA MORAVAhttps://www.blogger.com/profile/00877965253071061410noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4094026306734984966.post-2746056464022230312013-06-15T02:47:05.452-07:002013-06-15T02:47:05.452-07:00Inace, generalno veliki investitori cekaju MORAVU....Inace, generalno veliki investitori cekaju MORAVU. Vec su poceli da pristizu, a kao sto vidimo Jagodina je najaktivnija. A puno ovde ima da se radi. Ova oblast centralne i jugozapadne Srbije, kao sto se iz prilozenih slika vidi, ima puno kulturno istorijskih i rekreativno turistickih destinacija, /gotovo stotinu/, zatim dobre poljoprivredne i industrijske pretpostavke, ali prilicno nedostaje modernih tehnologija i generalno modernih urbanih resenja. Skoro pocinje da se gradi autoput Pojate – Preljina, a treba da se modernizuje i nadgradjuje regionalna zeleznicka infrastruktura. Zatim izgradnja banjskih centara kojih ima prilicno, ali nemaju standarde kojima se tezi. Od manjih projekata trebaju da se grade akva parkovi, kompleksi hotela, molovi, sportski centri, ali i dosta industrijskih kapaciteta raznih namena i gabarita. Takodje i razvoj urbanih gradskih i medjugradskih gradjevinsko arhitektonskih, komunalnih, infrastrukturalnih, itd. resenja koja nedostaju, a koja su svojstvena danasnjim evropskim i svetskim gradovima, ali i konceptu metropolizacije, koji ovde treba da se ostvari povezivanjem gradova Kragujevca, Jagodine, Krusevca, Kraljeva, Cacka, kao i krakova ka Uzicu, odnosno Novom Pazaru. I mnogo cega drugog. Znaci investitori svih profila su potrebni, i oni vec dolaze, ali “Morava” ce njihov dolazak jos mnogo mnogo vise da olaksa i da pospesi.<br />Sto se pre otvori, tim pre stizu investitori i otvaraju se nove mogucnosti i benefiti. <br />VIA MORAVAhttps://www.blogger.com/profile/00877965253071061410noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4094026306734984966.post-92027088584022657282013-06-12T00:25:39.895-07:002013-06-12T00:25:39.895-07:00Aerodrom Morava je idealna centralna avio baza za ...Aerodrom Morava je idealna centralna avio baza za low-cost operatere zbog svoje sredisne pozicije u SrbijiVIA MORAVAhttps://www.blogger.com/profile/06564612635843045182noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4094026306734984966.post-69445307311287752562013-06-08T12:06:23.453-07:002013-06-08T12:06:23.453-07:00Puno italijana preko FIAT-a i njegovih kooperanata...Puno italijana preko FIAT-a i njegovih kooperanata je vec u Kragujevcu, tako da su oni dobar potencijal za letove sa “Morave” za recimo Torino. Sada oni koriste usluge beogradskog aerodroma! S obzirom na visedecenijsku saradnju sa kragujevackom auto industrijom, oni su sigurni korisnici avio usluga i tako ce biti i dalje – verovatno jos intenzivnije, samo ih treba usmeriti na aerodrom MORAVA, koji je prakticno pored okolnih gradova, i kragujevacki maticni aerodrom.VIA MORAVAhttps://www.blogger.com/profile/06564612635843045182noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4094026306734984966.post-46615531973866823822013-06-08T12:04:39.366-07:002013-06-08T12:04:39.366-07:00Novopazarci imaju veoma razvijene odnose sa Tursko...Novopazarci imaju veoma razvijene odnose sa Turskom, sto poslovne sto prijateljske i rodbinske, tako da su potencijalno dobra ciljna grupa za letove sa “Morave”. Doduse, oni vec sada prilicno koriste pristinski aerodrom, ali ce im “Morava” biti prakticnija, izmedju ostalog, zbog odredjenih administrativnih razloga.VIA MORAVAhttps://www.blogger.com/profile/06564612635843045182noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4094026306734984966.post-1552790866597453452013-06-08T09:02:17.051-07:002013-06-08T09:02:17.051-07:00A sta tek reci za fabriku automobila u Kragujevcu....A sta tek reci za fabriku automobila u Kragujevcu. To je verovatno jedina fabrika automobila u svetu koja u neposrednoj blizini nije imala medjunarodni aerodrom. Nekada se proizvodilo i do 300.000 automobila godisnje, a izvozilo se i za Ameriku, ali se aerodrom nije otvarao!! Nesto vozila se cak i preko beogradskog aerodroma liferovalo.<br />Danas je tu FIAT, i posao se ponovo veoma intenzivno razvija. A strani kooperanti bi da dodju, ino dileri bi da dodju, a mozda i neki drugi auto proiizvodjaci.<br />Svi cekaju Moravu.<br />VIA MORAVAhttps://www.blogger.com/profile/00877965253071061410noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4094026306734984966.post-52173713373307031832013-06-08T09:00:36.156-07:002013-06-08T09:00:36.156-07:00I velika privreda ceka Moravu. Ovo podrucje, sa ve...I velika privreda ceka Moravu. Ovo podrucje, sa velikim brojem nekada jakih industrijskih kapaciteta, od Krusevca do Uzica, je osamdesetih godina bilo jedno od najrazvijenijih. Izvozilo se za mnoge arapske i africke zemlje, ali i za Boing. Danas se industrija obnavlja i trebaju nove investicije i investitori. A njih nema bez dobre i brze komunikacije.VIA MORAVAhttps://www.blogger.com/profile/00877965253071061410noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4094026306734984966.post-51594402036533808712013-06-08T08:59:43.457-07:002013-06-08T08:59:43.457-07:00I mali privrednici cekaju otvaranje aerodroma. Ovd...I mali privrednici cekaju otvaranje aerodroma. Ovde ih ima prilicno, a posebno u oblasti trgovine i proizvodnje, a Cacak, i posebno Novi Pazar se isticu svojom vitalnoscu. Poseta poslovnim partnerima, poseta sajmovima, upoznavanje sa novim tehnologijama, sirenje mreze svoga poslovanja van Srbije itd, sve je to tesko izvodljivo bez brzih i direknih komunikacija, koje ce pruziti “Morava”.VIA MORAVAhttps://www.blogger.com/profile/00877965253071061410noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4094026306734984966.post-58828456687009644762013-06-03T06:33:08.935-07:002013-06-03T06:33:08.935-07:00S obzirom na centralno mesto i najpodesniju geogra...S obzirom na centralno mesto i najpodesniju geografsku i saobracajnu poziciju u Srbiji, kao i na dobru transportno-putnicku povezanost sa mnogim gradovima, a pre svega Nisom na jugu i Beogradom na severu, a koji se nalaze na priblizno istom rastojanju od aerodroma, “Morava” ce, radi ekonomicnosti i prakticnosti putnika na interkontinentalnim letovima, pre svega za nasu dijasporu, biti idealna stanica interkontinentalnim avio – operatorima.<br />VIA MORAVAhttps://www.blogger.com/profile/06564612635843045182noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4094026306734984966.post-76238223863511660812013-05-28T05:01:45.713-07:002013-05-28T05:01:45.713-07:00Dijaspora, odnosno najpre ova bliza – evropska zaj...Dijaspora, odnosno najpre ova bliza – evropska zajednica bi mogla da odigra ovde veliku, pre svega logisticku ulogu u obezbedjivanju trzista, ali i koordiniranju organizacije prijema i distribucije proizvoda. Prakticno ona je tu na “svome terenu”, vec poznaje jezik, ljude i navike, a sigurno ima ili lakse moze da dodje do direktnih kontakata, i nije joj potrebna neka posebna organizaciona ili finansijska potpora. A moze da bude i nosilac celog posla, zavisno od ambicija.VIA MORAVAhttps://www.blogger.com/profile/06564612635843045182noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4094026306734984966.post-59650854233830947082013-05-28T01:05:41.503-07:002013-05-28T01:05:41.503-07:00Pa da, sveze sumadisjke jagode, tresnje, maline, s...Pa da, sveze sumadisjke jagode, tresnje, maline, sljive, u jutarnjim satima na pijacama Pariza, Rima, Londona, i drugih metropola ali i velikih gradova. Ili dnevno snabdevanje Moskve i vecih ruskih gradova, umesto sadasnjih putesestvija slepera koji se provlace od sela do sela u potrazi za povrstarskim i vocarskim proizvodima. Koliko se tu vremena izgubi, koliko se mnogo manje transportuje nego sto bi to bilo avionom. Koliko manje zaradi. Doduse u planu je veliki kargo centar na :Moravi" bas za te namene, ali ovde veliko vreme uzalud curi. A narod treba posla i para. A ima i plodnu zemlju, i ukusan i kvalitetan rod, i hoce da radi. Svaki dan bi po desetine letova u raznim pravcima moglo da ide sa “MORAVE“ samo za potrebe kargo prevoza poljoprivredno prehrambenih proizvoda - “made in Serbia – sveze, ukusno, kvalitetno i zato, sto da ne, skupo! A sta je tek sa stocarstvom, zivinarstvom. Arapi obozavaju sjenicke mesne proizvode, zbog ukusa, kao proizvod svezine i zdravosti podneblja Pestera. Koliko ima arapskih i muslimanskih zemalja – toliko dnevnih ili nedeljnih letova do njihovih velemesara. I sjenicki aerodrom bi mogao da proradi. <br />Eto, i vocari, ratari i stocari cekaju “Moravu”. I kupci njihovih proizvoda sirom sveta.<br />VIA MORAVAhttps://www.blogger.com/profile/00877965253071061410noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4094026306734984966.post-4525149559482671632013-05-28T00:56:27.744-07:002013-05-28T00:56:27.744-07:00Za poljoprivredu bi ovde odmah imalo posla. Brzi a...Za poljoprivredu bi ovde odmah imalo posla. Brzi avio prevoz svezeg voca i povrca sa “Morave”u ranim jutarnjim casovima do svih velepijaca regionalnih primorskih centara, ali i ne samo primorskih. <br /> <br />VIA MORAVAhttps://www.blogger.com/profile/06564612635843045182noreply@blogger.com